TESTIMONIOS el Orden que da felicidad

TESTIMONIOS el Orden que da felicidad

(ANTERIORES PROMOCIONEs)






1ºTestimonio
El Orden que da Felicidad fue, en mí, una herramienta de transformación profunda, que me llevó desde la ceguera más obscura de mi ego, que no me dejaba ver la realidad tal y como era, y me llevaba por un camino de dolor para mí y para los míos, hasta la claridad, la comprensión, es decir, tomar consciencia.

Primero tomar consciencia de que vivía a oscuras, y luego tomar consciencia de que la solución a mis problemas está en mí, en mi trabajo personal, y en el orden que quiero poner en mi vida. En el Orden aprendí la importancia de estar presente, a no vivir en modo “automático”, a no posponer y pensar que mañana ya haré aquello, o solucionaré éste o aquel problema. Esto implica planificar, trazar un camino, poner objetivos, planes de mejora en los distintos aspectos de mi vida.

El Orden me ayudó a analizar cómo me desenvolvía en cada uno de estos aspectos: la relación conmigo mismo, con mi pareja, mis hijos, mi profesión, mis relaciones, la familia de origen…. Me ayudó a conocer el porqué de mis actitudes, mi manera de ser y de ver la realidad, y a re-orientarme. Es decir, a hacer (y ser) de una manera nueva, centrada, en lugar de en el egoísmo, en el amor, empezando por el amor por mí mismo.

Puedo decir, sin lugar a dudas, que es lo mejor que he hecho por y para mí, en mucho, mucho tiempo.

X - Hombre 43años.


                                     2ºTestimonio
Vaig arribar a aquest curs amb pinzes, en hores molt baixes, amb l’autoestima per terra, plena de dolor i confusió mental. Com a dona feta una “merda”, doncs venia d’una separació recent després de 25 anys de matrimoni amb fills. Tota la meva vida s’havia vingut a baix en un tres i no res, de sobte, tots els meus esquemes, creences… havien quedat en un res … jo, totalment desubicada, sense cap mena de criteri, de rumb, sense energia, demanant continuament ajuda als demés…

El mateix Joan Corbalán em va recomanar fer aquest curs, em deia que necessitava ordenar i prioritzar la meva vida davant la nova situació en la que em trobava. Mai li agrairé prou el seu consell!

Fer aquest curs m’ha canviat la vida! He recuperat la força, la confiança en mi, ara crec en mi, he recuperat la il.lusió per la vida, he pres consciència de la meva part de culpa en el que m’ha passat, he aprés a lluitar pel meu futur, a posar-me jo, la primera, a posar límits als altres, a obrir el meu cor, a treure’m la màscara... i a ser jo. Un curs molt útil, pràctic que et dona eines per a que et connectis amb la teva vida i per a que tu siguis el motor del teu canvi amb la idea que segueixis caminant en plena autonomia un cop finalitzis el curs.

No és un curs qualsevol, és el curs de la meva vida! un curs vivencial, transformador, que t’arriba al cor i que t‘obre als sentiments. Amb un disseny i format excepcional: la periodicitat justa de les sessions: un cap de setmana al mes (tens un mes per endavant per treballar en els aspectes de la teva vida que vols canviar), amb un enfoc basat en blocs temàtics i amb un tancament brillant. He pogut treballar tot els aspectes que necessitava i he pogut obrir i resoldre realment els temes que no tenien via a la meva vida.

I que dir dels companys del curs, els companys de viatge, de vivències úniques i persones inolvidables que m’acompanyaran la resta de la meva vida. I que dir del Joan, també excepcional! un veritable expert, un persona molt sàvia, honesta i plena de gratitut i compassió, que t’empeny a viure en plenitud i consciencia, un plaer haver-lo pogut tenir de formador.

A - Mujer 51años.


3ºTestimonio
Me han ayudado como empresario a gestionar aspectos personales y laborales, a poner cada cosa y a cada persona en el lugar que yo quiero en mi vida.

Después de la experiencia vivida en el ORDEN, puedo decir que, mi EGO me trajo a iniciar esta formación de vida, y gracias a ello puedo tenerlo en el sitio que le corresponde, con la ayuda y saber hacer de Joan Corbalán, puedo asegurar que mi vida va por un mejor camino, estos meses juntamente con el residencial, he conocido a muchas grandes personas que me han regalado muchas perlas de vida, blancas y negras, que me quedaran para siempre, formando ya, parte de mi sistema, hemos generado vínculos relacionales que perduraran en el tiempo aunque tardemos mucho tiempo en encontrarnos o no nos volvamos a ver.
Un cariño muy grande a todos.

J- Hombre 58años.


4ºTestimonio
Ha sido un gran viaje al interior, descubriendo el poder sanador de honrar a mis antepasados. Dejar de excluir y abrir, desde la humildad y la gratitud a todo para poder tomar la vida desde un lugar de paz y equilibrio interior. El reconocimiento a los demás y a mi misma. Sobretodo para dejar de querer cambiar a los demás y tomar la realidad para buscar o elegir de nuevo lo que realmente quiero y necesito.

Se han curado las grandes heridas de mi infancia gracias al trabajo transformador y al acompañamiento maravilloso de Joan y Claudia. Un camino compartido que me ha llevado a poder mirar desde los ojos del amor esclarecido mi relación con el mundo: Trabajo, Vocación, Profesión, Maternidad, Pareja, Familia. Mi Gratitud enorme a todos por este regalo, de aprender a estar presente en la vida.

C - Mujer 36años.


5ºTestimonio
Molt atreta per el contingut de l'ordre, vaig començar aquest treball en un moment complicat on em demanava una manera diferent de resoldre les coses, agafar la vida i deixar anar el meu ego.

En un moment on ordenar les meves prioritats i deixar de culpar als altres i al món i poder resoldre de manera més sencilla conflictes de vida. He posat ordre als aspectes més importantes de la meva vida.

En cada taller he trobat eines que m´han ajudat a saber cap a on volia anar i trobar les claus per a poder sostenir-me millor en mi i en el meu entorn personal. Sense dubte penso que no hagués sigut possible sense aquesta formació.

Ara em sento molt a gust amb mi i amb les circunstàncies. Ara Ja puc! Gràcies Joan!

D - Mujer 41 años.


6ºTestimonio
Al principi del curs jo estava molt perdut i no era gens conscient de qué era i a on m´estava posant, tenia molta por i estava molt a la defensiva. Poc a poc he descobert aspectes de mi que utilitzava per a defensar-me i amagar-me, realment he comprés que molt poques vegades mostrava la meva veritable part, emocions o necessitats. He aprés a posar límits reals a la meva vida: parella, feina.

Dir que no a les situacions que realment no vull. He trobat companys de viatge que m´han ajudat molt i que m'han permés mostrar i descubrir el que puc oferir i vull ser, acompanyant-me en el meu propi camí.
Mil gràcies al Joan per la seva tasca de guia i acompanyant. Per ajudar-nos a trobar el que realment volem per a les nostres vides i ser una mica mes lliures de la por.

Ara puc mirar el meu (nostre) futur amb llum i força.

I -Hombre 38años.


7ºTestimonio
Un lloc on he comprés que el millor que puc fer per a mi es cuidar i endreçar la meva vida en tot el sentit ampli. Que está tot a les meves mans.

Un camí per obrir-me a la vida a cada pas. Potser la vida conscient es això: treure les coses de lloc per a tonar-les a posar endreçades.

En cada taller he tingut una feinada inmesa en cada un dels tallers he trobat la clau que en aquell moment necessitava per poder veure quin era el camí que realment volia triar.

Un gran moment i una solució per a trobar les meves pròpies claus i eines per a la meva vida. He trobat el que buscava, deixar anar i hornar als meus.

Una formació que m´acompanyarà tota la vida. Gràcies.

E -Hombre 62 años.

                        
8ºTestimonio
Vaig començar la formació buscant respostes a fora i he acabat l´ordre buscant-les dins…
Vaig arribar sense coneixa´m i ara començo a ser qui sóc….
No m´havia permès sentir, i ara estic aprenent a escoltar-me…
No tenia ni idea que existia l´ego i ara ens estem coneixent….
M´avergonyia dels menus orígens i estic començant a entendre la força del meu sistema….
No sabia com abraçar-me i ara, quan ho faig, ploro d'alegria…
No m´entenia quan em parlava i ara interpreto el sentit de la meva veu…
Em pensava que les relacions eren per sempre i he entès que són per una estoneta….
Em feia pànic avançar sola i he entès que naixem i morim sols…

Estic orgullosa d´haver començat un camí que no hi ha marxa enrere……….i tinc clar que em vull morir havent viscut la meva vida a la meva manera……

i per fer-ho tinc que passar a l´acció d´una vegada per totes….!

C - Mujer 27años.


Julio 2017 
Formación el orden que da felicidad - 3ºPromoción.



Síguenos en Facebook.
@2016 JoanCorbalan.com. Con la tecnología de Blogger.